Beste AVIA-klant,

 

Om jullie in de toekomst nog beter te kunnen bedienen, installeren wij een nieuw type betaalterminals.

De roll-out van deze aanpassingen zal enkele maanden in beslag nemen.

Deze upgrade zal er voor zorgen dat onze tankstations zullen voldoen aan de nieuwste Europese eisen qua veiligheid en fraude bestrijding.

Tevens zullen onze AVIA-tankstations na deze ingreep voorbereid zijn op nieuwe ontwikkelingen op het gebied van operationeel beheer en mobiel betalen en dit voor de komende 10 jaar.

Volgende wijzigingen zijn belangrijk voor onze AVIA-klanten:

 

  • Bij gebruik van een AVIA kaart, de mogelijkheid om de kilometerstand in te vullen en alzo het verbruik te controleren. Indien deze optie door de klant niet gebruikt wordt kan hij deze wegklikken door toets “OK” in te drukken.
  • Bij gebruik van een AVIA kaart, de mogelijkheid om een referentie nummer in te vullen. Indien deze optie door de klant niet gebruikt wordt kan hij deze wegklikken door toets “OK” in te drukken.
  • Bij gebruik van een bankkaart, de mogelijkheid om contactloos te betalen met kaarten die uitgerust zijn met NFC-chip (niet voor AVIA kaarten) De kaart gewoon even tegen de NFC-lezer houden en instructies volgen op het scherm.
  • Bonnetje of Ticket kan op 2 manieren. Ofwel na de tankbeurt de kaart op de bancontact terug aanbieden en direct terugnemen waarna de bon automatisch wordt afgedrukt. Ofwel via de knop “BON” ( rechtse ronde knop onder aanduiding op scherm), “pompnummer en “OK” intoetsen

De garanties van een goede service en een kwalitatief hoogstaande AVIA-brandstof blijven onveranderd.

Mochten er nog vragen zijn dan kan je deze richten aan onze dienst AVIA-tankkaarten:

E-mail tankkaarten@belgomine.be

Telefoon nummer: +32 (0)3 771 38 01

 

Met vriendelijke groeten

Het AVIA team.