Elektrisch laden

Wat moet ik doen als mijn Hybride tankkaart niet werkt?

Heeft u problemen met uw hybride tankkaart?
Stuur dan een e-mail naar tankkaarten@belgomine.be of bel tijdens de kantooruren naar het nummer 03 771 38 01.

Is er een technisch probleem met de laadpaal zelf neem dan contact op met de CPO, oftewel Charge Point Operator via de QR code op de laadpaal.

oktober 1st, 2024|

Hoe verloopt de betaling van de laadsessies?

Elke maand ontvangt u via mail uw factuur met een overzicht van uw laadsessies.
De betaling verloopt via een maandelijkse automatische domiciliëring.
De facturen van de laadbeurten en van de brandstoffen worden apart verstuurd.

oktober 1st, 2024|

Hoe de hybride tankkaart gebruiken?

De hybride tankkaart tegen de laadpaal houden om de transactie te starten en opnieuw ertegen houden om de transactie te beëindigen.

oktober 1st, 2024|

Hoeveel kost een hybride tankkaart?

De hybride tankkaart kost maandelijks 1,99 euro/maand excl. Btw.
LET OP: De maandelijkse kost blijft ook indien u een maand niet laad.

oktober 1st, 2024|

Kan ik in het buitenland laden/tanken met mijn hybride tankkaart

U kan enkel laden in het buitenland via Last Mile Solutions. Tanken in het buitenland is nog niet mogelijk

oktober 1st, 2024|

Waar kan ik met de hybride tankkaart mijn wagen opladen? En waar vind ik de locaties terug?

Het eenvoudigste om na te kijken welke laadpalen gebruikt kunnen worden en de beschikbaarheid is één van onderstaande apps:
– Laadpaal App ( van Last Mile Solutions )
– Easy Charging Quality app ( van Last Mile Solutions )

De locaties kan u terugvinden op de website van Last Mile Solutions
https://avia-belgomine.evc-net.com/Locations

oktober 1st, 2024|